884 329 984, 730 984 936
  adsgrajewo@wp.pl
  • Baner
Plan dnia
Zajęcia dodatkowe
Kształcenie specjalne

mgr Izabela Olszewska

mgr Izabela Olszewska

Dyrektor przedszkola, nauczyciel wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego, absolwentka Uniwersytetu w Białymstoku, wydziału Pedagogiki i Psychologii. Ukończyła studia licencjackie z zakresu pedagogki przedszkolnej, studia magisterskie o kierunku edukacja wczesnoszkolna z przedszkolną oraz studia podyplomowe z zakresu zarządzania oświatą. Dodatkowo ukończyła studia podyplomowe z zakresu logopedii ogólnej. Założycielka grupy wsparcia "Klub rodziców dzieci autystycznych w Grajewie" oraz grupy "Dyrektor niepublicznego przedszkola, punktu przedszkolnego i żłobka" zrzeszającej dyrektorów niepublicznych placówek oświatowych na etapie dukacji przedszkolnej i opieki żłobkowej, do której przynależą dyrektorzy z całej Polski.

Pierwszą pracę w przedszkolu rozpoczęłam w 2009 r., było to niepubliczne przedszkole w Białymstoku, gdzie nauczyłam się nowoczesnego i holistycznego podejścia do pracy z dziećmi i rodzicami. Wcześniej opiekowałam się dziećmi indywidulanie pracując jako opiekunka dziecięca. Przebywanie z dziećmi, wspomaganie ich rozwoju sprawia mi wielką przyjemność. Obserwowanie i uczestniczenie w pierwszym etapie edukacji dziecka pozwala nam nauczycielom wychowania przedszkolnego poczuć się kimś wyjątkowym i ważnym w oczach dziecka. Dlatego w 2012 r. wróciłam do rodzinnego miasta i podjęłam się utworzenia własnej placówki przedszkolnej w Grajewie. Było to pierwsze niepubliczne przedszkole na terenie naszego miasta.

Praca jest moją pasją i motywacją do dalszego działania i rozwijania naszej placówki. Jestem osobą otwartą, aktywną i zaangażaowaną w pracę naszej Akademii. Sprawowanie funkcji dyrektora i nauczyciela, jest dla mnie ogromnym wyzwaniem osobistym i zawodowym. Dlatego też nieustannie kładę nacisk na rozwój przedszkola po przez zakup nowych sprzętów, środków dydaktycznych i organizowania dzieciom przestrzeni w taki sposób, aby w naszej placówce czuły się jak w domu. Jako mama wiem, że dzieci uwielbiają przytulne i domowe wnętrza, które będą dawały im radość i poczucie bezpieczeństwa dlatego aranżując przedszkolne sale myślę o samopoczuciu dziecka w otaczającej je przestrzeni. Dzięki kierunkowemu wykształceniu mogę sprawować świadomy nadzór nad kadrą przedszkola oraz czuwać nad prawidłową realizacją podstawy programowej.

Staram się aby nasza placówka tętniła życiem, zapraszamy więc do Akademii teatry, wyjeżdzamy z dziecmi na wycieczki, codziennie wychodzimy do ogrodu przedszkolnego lub na spacery, bierzemy udział w ciekawych programach edukacyjnych przeznaczonych dla przedszkoli, spotykamy się z rodzicami i najbliższymi naszych przedszkolaków podczas uroczystości przedszkolnych i innych okazji. Insteresuję się zaburzeniami dzieci autysycznych i pokrewnych zaburzeń dlatego też ciągle podejmuję szkolenia w kierunku pracy z dziećmi autystycznymi, ukończyłam również studia logopedyczne z ukierunkowaniem swojej pracy na rozwój mowy i kompetencji komunikacyjnych dzieci autystycznych.

Ukończone kursy/szkolenia:
  • "Dobra komunikacja w przedszkolu"
  • "Bajkoterapia"
  • "Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej"
  • "Zabawy muzyczno- ruchowe o tematyce wiosennej i letniej"
  • "Jak pracować z dzieckiem autystycznym w przedszkolu?"
  • "Jak się bawić, w co się bawić z dzieckiem autystycznym?"
  • "RODO- jak chronić dane osobowe rodziców i dzieci?"
  • "Pozytywna dyscyplina w grupie i klasie"
  • "Muzyczna Koncepcja Edukacji Matematycznej dzieci w wieku przedszkolnym"
  • "Rozwój mowy od chwili narodzin do wieku przedszkolnego"
  • "Twórcze metody pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym"
  • "Jak rozpoznać przemoc w rodzinie i jak na nią reagować? Obowiązki pracownika oświaty"
  • "Awans zawodowy nauczyciela"
  • "Jak dokonywać oceny pracy nauczyciala?"
mgr Katarzyna Sienkiewicz- Czygier

mgr Katarzyna Sienkiewicz- Czygier

Nauczyciel kontraktowy, absolwentka Uniwersytetu w Białymstoku Wydziału Pedagogiki i Psychologii, ukończone studia licencjackie z zakresu pedagogiki wczesnoszkolnej z przedszkolną oraz magisterskie na tym samym kierunku, półroczny staż w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, uzyskany certyfikat ze znajomości języka angielskiego na poziomie B2. Kierownik oddziału przedszkolnego "Happy Foxes". Metodyk wczesnego nauczania języka angielskiego.

Pracę z dziećmi rozpoczęłam w 2010 roku jako nauczyciel wspomagający, a później nauczyciel prowadzący/wychowawca w artystycznym przedszkolu w Białymstoku. Po czterech latach wyjechałam za granicę aby doskonalić znajomość języka angielskiego. Po uzyskaniu niezbędnego certyfikatu wróciłam do Polski, aby kontunuwać pracę z dziećmi, która daje mi pełną satysfakcję. Jestem osobą kreatywną i z poczuciem humoru, co uważam za niezbędne w tym zawodzie. Zawsze staram się być dla maluchów autorytetem. Najważniejszym celem mojej pracy jest umożliwienie im prawidłowego rozwoju oraz odkrywanie ich ukrytych talentów. Myśl o tym, że jestem częścią ich małego – wielkiego świata, zawsze wywołuje uśmiech na mojej twarzy.

Ukończone Kursy/szkolenia:
  • Egzamin Cambridge English: First B2
  • Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej
  • "Jak mówić żeby dzieci nas słuchały? Jak słuchać żeby dzieci do nas mówiły?"
  • "Pozytywna dyscyplina w grupie i klasie"
mgr Joanna Bernatek

mgr Joanna Bernatek

Nauczycielka kontraktowa wychowania przedszkolnego. Absolwentka Pedagogium Wyższej Szkoły Nauk Społecznych w Warszawie.

Ukończone studia licencjackie: resocjalizacja społecznie nieprzystosowanych, studia magisterskie z zakresu wychowania przedszkolnego ze specjalizacją wychowanie przedszkolne z dramą i teatrem. Studia podyplomowe o kierunku Terapia Pedagogiczna w Instytucie Studiów Podyplomowych Wyższej Szkoły Edukacji Zdrowotnej i Nauk Społecznych z siedzibą w Warszawie. Pierwsze praktyki odbyłam w Miejskim przedszkolu w Grajewie w 2012 r. Ponadto w 2010 r. zrealizowałam również projekt pt. "Zabawy dramowe" w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie.

Praca z dziećmi sprawia mi wiele radości i satysfakcji. Podziwiam ich spontaniczność, entuzjazm oraz ciekawość świata. Lubię patrzeć na radość dzieci w momentach, kiedy zdobywają nową wiedzę, umiejętności, a także kiedy odkrywamy razem tajniki otaczającego świata. Największą nagrodą dla mnie jako nauczyciela jest uśmiech dziecka, bo jak powiedział kiedyś pedagog Janusz Korczak „ Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat”.

Ukończone kursy/szkolenia:
  • "Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej"
  • "Instrumenty perkusyjne w edukacji muzycznej dziecka"
  • "Pomysły na zmysły”, czyli zabawy z wykorzystaniem elementów integracji sensorycznej.
  • „Na ludowo” zajęcia taneczno – ruchowe dla dzieci.
  • "Wspieranie wielokierunkowej aktywności dziecka. Budowanie kompetencji matematycznych, polonistycznych, przyrodniczych i plastycznych przez muzykę i ruch"
  • "Kamienie milowe rozwoju dziecka przedszkolnego i wczesnoszkolnego"
  • "Pozytywna dyscyplina w grupie i klasie"
  • "Aktywizacja ruchowa dzieci - rozwijanie umiejętności motorycznych dziecka"
  • „Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej.”
  • "Elementy logorytmiki jako metody wspomagającej rozwój mowy dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.”
  • „W krainie papieru – zabawy ruchowe do wierszy i piosenek z wykorzystaniem różnych form papieru.”
  • „Konflikty dzieci i młodzieży. Dlaczego chłopcy i dziewczynki inaczej reagują w sytuacjach trudnych?”
  • Dlaczego niektóre dzieci tak szybko przestają lubić szkołę? Jak możemy to zmienić?”
  • „Muzyczna koncepcja w edukacji matematycznej.”
  • "Przygotowanie dzieci w wieku przedszkolnym do podjęcia nauki czytania i pisania w szkole.”
  • „Uczeń z trudnymi zachowaniami w klasie.”
  • „Wiosenno-letnie igraszki muzyczne.”
  • „Współpraca z rodzicami w sytuacjach trudnych.”
  • „Logopedyczne ABC dla nauczyciela”cz.1 i 2
mgr Monika Zalewska

mgr Monika Zalewska

Psycholog, nauczyciel wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego. Absolwentka SWPS Uniwersytetu Humanistycznospołecznego w Warszawie. Ukończyła jednolite studia magisterskie na wydziale psychologii. Dodatkowo ukończyła studia podyplomowe z zakresu Edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej w Instytucie Studiów Podyplomowych Wyższej Szkoły Edukacji Zdrowotnej i Nauk Społecznych z siedzibą w Warszawie.

Swoją pracę wykonuję z pasją, daje mi ona wiele satysfakcji i siły. Łatwo nawiązuję kontakt z dziećmi dzięki indywidualnemu podejściu do każdego z nich. Ogromną radość sprawiają mi postępy moich podopiecznych. Cieszę się, że mogę im w tym towarzyszyć, wspomagać ich rozwój czy pomagać w rozwiązywaniu trudności. Każdego dnia staram się, aby beztroski uśmiech był nieodłącznym towarzyszem na buziakach moich - Państwa dzieci.

Ukończone kursy/szkolenia:
  • „Bajkoterapia – zostań bajkoterapeutą”
  • „Dogoterapia w pracy psychologa”
  • „Praca terapeuty-cienia z dzieckiem z autyzmem i zespołem Aspargera”
  • „Animator terapeutyczny dziecka autystycznego w przedszkolu”
  • „Zmysłoplastyka w pracy terapeutycznej z dzieckiem autystycznym”
  • „Trudne zachowania dziecka autystycznego w przedszkolu i w domu”
  • „Kurs podstawowy dogoterapii. Interwencje z udziałem psów.”
  • „Kurs zaawansowany dogoterapii. Dogoterapeuta w programach i interwencjach z udziałem psów.”Aktualnie mój pies Fado (golden retriever) jest w trakcie kursu na „Psa Terapeutę”.
  • „Instrumenty perkusyjne w edukacji muzycznej dziecka”
  • „Wspieranie wielokierunkowej aktywności dziecka. Budowanie kompetencji matematycznych, polonistycznych, przyrodniczych i plastycznych przez muzykę i ruch.”
  • „Kamienie milowe rozwoju dziecka przedszkolnego i wczesnoszkolnego w kontekście osiągnięcia pełnej gotowości szkolnej.”
  • "Pozytywna dyscyplina w grupie i klasie"
  • „Elementy logorytmiki jako metody wspomagającej rozwój mowy dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.”
  • „Konflikty dzieci i młodzieży. Dlaczego chłopcy i dziewczynki inaczej reagują w sytuacjach trudnych?
  • „Dlaczego niektóre dzieci tak szybko przestają lubić szkołę? Jak możemy to zmienić?
  • „Przygotowanie dzieci w wieku przedszkolnym do podjęcia nauki czytania i pisania w szkole.”
  • „Muzyczna koncepcja w edukacji matematycznej.”
  • „Przygotowanie dzieci w wieku przedszkolnym do podjęcia nauki czytania i pisania w szkole.”
  • „Uczeń z trudnymi zachowaniami w klasie.”
  • „Wiosenno-letnie igraszki muzyczne.”
  • „Współpraca z rodzicami w sytuacjach trudnych.”
  • „Logopedyczne ABC dla nauczyciela” cz. 1 i 2
mgr Justyna Smolińska

mgr Justyna Smolińska

Nauczycielka kontraktowa wychowania przedszkolnego, absolwentka Uniwersytetu w Białymstoku, wydziału Pedagogiki i Psychologii. Ukończone studia licencjackie z zakresu pedagogiki resocjalizacyjnej, studia magisterskie o kierunku pedagogika przedszkolna.

Pierwszą pracę z dziećmi rozpoczęłam w Miejskim Przedszkolu w Grajewie w 2013 r. Nauczanie dzieci to nie tylko moja praca, lecz także i pasja. Staram się, aby każdy dzień spędzony w przedszkolu przyniósł dzieciom wiele radości i wpłynął zarazem na ich wszechstronny rozwój. W swojej pracy często odnoszę się do pedagogiki zabawy, gdyż to właśnie zabawa jest główną i naturalną aktywnością przedszkolaków.

Ukończone kursy/szkolenia:
  • "Zabawy muzyczno-ruchowe o tematyce wiosennej i letniej"
  • "Ozdoby i dekoracje świąteczno- wiosenne"
  • "Jak spełniać i poddawać ewaluacji wymagania państwa"
mgr Krystyna Chełmińska

mgr Krystyna Chełmińska

Nauczycielka dyplomowana z wieloletnim doświadczeniem. Absolwentka Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku. Ukończyła studia magisterskie – wychowanie przedszkolne oraz studia podyplomowe – Organizacja i Zarządzania Oświatą w Wyższej Szkole Administracji Publicznej w Białymstoku. Autorka publikacji, programów edukacyjnych, recenzji i opinii programów o edukacji przedszkolnej min. in. „Prawa dziecka”, Formy działalności dziecka w wieku przedszkolnym”, „Agresja u dziecka w wieku przedszkolnym a telewizja”.

W Akademii pracuję od 2013 r. wspieram młodych nauczycieli na początku ich ścieżki zawodowej. Dbam o zachowanie wszelkich procedur dotyczących awansu zawodowego naszej kadry. Jestem osobą życzliwą, dokładną i sumienną. W pracy pedagogcznej kładę nacisk na wszechstronny rozwój dziecka po przez organizację atrakcyjnych zajęć dydaktycznych, które stymulują dzieci do podejmowania aktywności i wpierają samodzielność dziecka.

Ukończone kursy/szkolenia:
  • „Kurs kierowników wycieczek”,
  • „Komunikacja społeczna”,
  • „Ewaluacja w nadzorze pedagogicznym”, „WDN”,
  • „Diagnoza rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz jej wykorzystanie w pracy nauczyciela”,
  • „Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w przedszkolu. Organizacja pracy zespołów ds. uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych”,
  • „Przygotowanie dziecka przedszkolnego do nauki czytania i pisania”,
  • „Wspomaganie rozwoju dziecka przez ruch”.
  • "Pozytywna dyscyplina w grupie i klasie"
mgr Patrycja Skrodzka

mgr Patrycja Skrodzka

Nauczyciel wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego, absolwentka Uniwersytetu w Białymstoku, wydziału Pedagogiki i Psychologii. Ukończyła studia licencjackie z pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej, studia magisterskie z psychopedagogiki w Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy. Pierwsze praktyki zawodowe odbyłam w Miejskim przedszkolu w Grajewie w 2016 r.

Praca z dziećmi od zawsze mnie pasjonowała, sprawia mi dużo radości i daje poczucie spełnienia. Najważniejsze dla mnie jest bezpieczeństwo i dobro dziecka. Prowadząc z dziećmi zajęcia staram się aby każde czuło się docenione oraz szczęśliwe. Jako nauczyciel pomagam małemu człowiekowi w odkrywaniu świata. Stymuluję go do działania i rozbudzania potencjału. W swojej pracy kieruję się myślą Glenna Domana: „Zabawa jest nauką, nauka zabawą. Im więcej zabawy, tym więcej nauki”. Każde dziecko jest wyjątkowe, inne i niepowtarzalne dlatego co skłania mnie do ciągłego pogłębiania swojej wiedzy.

Ukończone kursy i szkolenia:
  • Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej
  • "Współpraca z rodzicami w sytuacjah trudnych"
mgr Magdalena Bloch-Kryszczyńska

mgr Magdalena Bloch-Kryszczyńska

Ukończyłam studia licencjackie i magisterskie w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Białymstoku na kierunku pedagogika o specjalizacji pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna.

Pierwszą prace w przedszkolu rozpoczęłam 2010 roku. Od kiedy pamiętam zawsze chciałam pracować z dziećmi. Uważam że każde dziecko jest wyjątkowe dlatego do każdego z nich należy podchodzić indywidualnie. Priorytetem dla mnie jest wszechstronne poznanie dziecka, zaspokojenie jego potrzeb oraz stworzenie warunków zapewniających mu poczucie bezpieczeństwa oraz zaufania. Codziennie idąc do pracy jestem szczęśliwa, ponieważ wiem że czekają tam na mnie małe osóbki, które bardzo kocham.

Szybko przywiązuje się do dzieci, mają one w sobie dużo miłości, szczerości ,radości i bezinteresownej miłości. Mam szczere i wielkie chęci aby poszerzyć swoje zdolności oraz wiedze po to aby moi podopieczni mogli uczyć się ode mnie jak najwięcej.

Ukończone kursy i szkolenia:
  • Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej
  • "Pozytywna dyscyplina w grupie i klasie"
lic. Anna Kowalewska

lic. Anna Kowalewska

Absolwentka Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie na kierunku Administracja. Ukończyła również studia pedagogiczne z zakresu edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej oraz przygotowania pedagogicznego w Instytucie Studiów Podyplomowych Wyższej Szkoły Nauk Pedagogicznych w Łodzi. Obecnie w trakcie kontynuowania studiów magisterskich na kierunku Terapia zajęciowa w Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy. .

Charakteryzuje mnie sumienność, opanowanie, kreatywność, a także przyjazne nastawienie do najmłodszych. Lubię pracować z przedszkolakami, przyglądać się ich twórczej pracy oraz kształtować ją tak, aby wspomagać dziecięce procesy rozwojowe. Podczas zajęć wykorzystuje różnorodne metody i formy nauczania, tak aby lekcje w oczach maluchów stawały się atrakcyjne, urozmaicone oraz interesujące. W pracy dążę do tego, aby nauka języka angielskiego poprzez zabawę poszerzała dziecięce horyzonty oraz przyczyniała się do lepszego przyswajania wiedzy i umiejętności językowych. Możliwość codziennego, wspólnego odkrywania otaczającego świata, a także obserwowanie uśmiechniętych twarzy dzieci sprawia mi ogromną satysfakcję oraz motywuje do dalszego działania.

Ukończone Kursy i szkolenia:
  • Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej
  • "Pozytywna dyscyplina w grupie i klasie"
Edyta Łukawska

Edyta Łukawska

Wykwalifikowana opiekunka dziecięca. Ukończyla Studium Policealne "Mentor" w zawodzie opiekunka dziecięca.

Pierwszą pracę z dziećmi rozpoczęłam w 2008 r. był to staż w Przedszkolu Miejskim w Grajewie. Póżniej była to opieka indywidualna z dziećmi w charakterze opiekunki dziecięcej i tak do roku 2013 kiedy rozpoczęłam pracę w Akademii Dobrego Startu.

Jestem sobą poświęconą swojej pracy. Angażuję się w rozwój i pomoc w wychowaniu naszych przedszkolaków. Cierpliwość jest moją mocną stroną, co bardzo przydaje się w pracy z dziećmi. Jestem odpowiedzialna i życzliwa. Łatwo nawiązuję kontakty interpersonalne. Lubię pracę z dziećmi i jest ona dla mnie źródłem satysfakcji. Osobiście jestem mamą dwóch wspaniałych dziewczynek.

Ukończone Kursy i szkolenia:
  • Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej
  • "Pozytywna dyscyplina w grupie i klasie"
Renata Sawicka

Renata Sawicka

Ukończyłam Studium Policealne ,,Mentor'' w Grajewie w zawodzie opiekunka dziecięca. W przedszkolu zajmuję stanowisko pomocy nauczyciela i asystenta dziecka autystycznego. Od października 2018r. podjęłam studia w Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy filia w Ełku na kierunku pedagogika - edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna, które pozwolą mi na rozwój zawodowy i umożliwią zgłębienie wiedzy w dziedzinie pracy z dziećmi.

Pierwszą pracę z dziećmi rozpoczełam jako opiekunka dziecięca, a od 2010 roku pracowałam w różnego rodzaju placówkach pedagogicznych, gdzie szlifowałam swój warsztat pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym. W roku 2018 rozpoczęłam pracę w Akademii Dobrego Startu. Praca z dziećmi jest moją pasją. Jestem osobą cierpliwą, odpowiedzialną, uczciwą, wyrozumiałą, która poświęca się swojej pracy. Angażuję się w wychowanie naszych przedszkolaków, a na mojej twarzy uśmiech wywołuje radość i postęp w umiejętnościach naszych podopiecznych.

Ukończone Kursy i szkolenia:
  • Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej
  • "Pozytywna dyscyplina w grupie i klasie"
Anna Kotarska

Anna Kotarska

Jestem studentką III roku na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna w Niepublicznej Wyższej Szkole Pedagogicznej w Białymstoku. W przedszkolu pracuję na stanowisku pomocy nauczyciela.

Odkąd sięgam pamięcią zawsze chciałam pracować z dziećmi. Przebywanie wśród najmłodszych sprawia mi wielką radość i pomaga zapomnieć o problemach i troskach dnia codziennego. Dzięki naszym przedszkolakom czuję się szczęśliwsza, a każdy kolejny dzień jest piękniejszy i lepszy od poprzedniego. Szybko przywiązuję się do dzieci, mają one w sobie dużo niewinności, radości oraz bezinteresownej miłości. Podziwiam dzieci za ich szczerość oraz spontaniczność. Dzieci patrzą na świat „głębiej” niż my – dorośli. Mam szczere i wielkie chęci aby poszerzać swoje zdolności oraz wiedzę po to, aby moi podopieczni mogli uczyć się ode mnie jak najwięcej. Pragnę towarzyszyć im w ciągłym odkrywaniu i poznawaniu otaczającego świata. Moim zdaniem bardzo cenny jest nasz czas, który możemy dać drugiemu człowiekowi, ponieważ w ten sposób dajemy mu cząstkę naszego życia. Jestem osobą serdeczną, otwartą na potrzeby innych. Pełną pomysłów, dobrego humoru i pozytywnej energii, która z uśmiechem idzie przez życie. Uśmiech towarzyszy mi także każdego dnia w pracy z dziećmi - uważam bowiem, że "śmiech to najmniejszy dystans między dwojgiem ludzi".

Ukończone Kursy i szkolenia:
  • Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej
Małgorzata Chełmińska

Małgorzata Chełmińska

Pracownik obsługi przedszkola.

Bardzo lubię pracować w towarzystwie najmłodszych. W swojej pracy zawodowej pracowałam jako prywatna opiekunka do dzieci, a będąc za granicą prowadziłam tzw. "Domowe przedszkole" opiekując się dziećmi znajomych i innych osób pracujących. W Akademii pracuję od 2017 r. i wspomagam nauczycieli i opiekunów w ich pracy pedagogicznej. Zawsze służę pomocą najmłodszym gdy zajdzie taka potrzeba, pomagam w ubieraniu i karmieniu naszych przedszkolaków. Dbam o ład i porządek w naszej placówce tak aby przedszkolaki spędzały miło czas w higienicznych warunkach.

 

 

Dołożymy wszelkich starań, aby Państwa dzieci w jak najlepszy sposób zaadoptowały się w naszej placówce, a pobyt w Akademii był najprzyjemniejszym elementem dnia Waszej pociechy!

 

Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszej placówki!

 

Z wyrazami szacunku,

mgr Izabela Olszewska

Dyrektor Przedszkola

 

Placówka posiada pozytywną opinię Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej oraz Państwowej Straży Pożarnej!

 

Nasze przedszkole objęte jest stałym monitoringiem w środku i na zewnątrz budynku!

Copyright © Akademia Dobrego Startu 2017. Wykonanie: Studio WWW | Tanie strony www

Szanowni Państwo, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji w Polityce Prywatności.

Akceptuję pliki cookies